Předplatitelé Game Passu streamují hry výrazně častěji — hodinová doba hraní přes cloud vzrostla meziročně o 45 %. Konzoloví hráči navíc tráví o 45 % více času streamováním ze své konzole a o 24 % více času na dalších zařízeních, což ukazuje na rostoucí zájem o flexibilní způsoby hraní.
Rozšíření nabídky je jedním z důvodů tohoto nárůstu: Xbox Cloud Gaming je nyní dostupný v 29 zemích, po nedávném spuštění v Indii, která je nejrychleji rostoucím herním trhem a letos překročila hranici 500 milionů hráčů, uvedla Ashley McKissick z Xbox Experiences and Platforms Engineering. V Latinské Americe zaznamenávají výrazné tempo růstu trhů zejména Argentina a Brazílie, kde se projevuje dvojciferný nárůst doby hraní a počtu aktivních hráčů.
V Argentině a Brazílii mohou hráči také streamovat přímo přes aplikaci Xbox na televizorech LG a na Amazon Fire TV, čímž přibývají další způsoby přístupu ke hrám. Součástí rozšíření je i posílení serverových kapacit v daných regionech, což má zkrátit čekací doby a zlepšit plynulost připojení.
Xbox Cloud Gaming umožňuje spustit hry bez nutnosti stahování na řadě zařízení — konzole, počítače, handheldy, chytré telefony, tablety, Smart TV, Fire TV a i na VR headsetech jako Meta Quest; podle oznámení bude služba brzy dostupná také pro automobily. Knihovna zahrnuje stovky titulů připravených ke streamování přes Xbox Game Pass a přes tisíc dalších her lze streamovat ze své vlastní knihovny.
Více variant předplatného Xbox Game Pass nyní zahrnuje přístup k cloudovému hraní, čímž Microsoft nabízí větší volbu a flexibilitu, jak a kde hrát. Společnost v oznámení zdůraznila, že jde teprve o počátek — další rozšíření služeb a herních zážitků má následovat.
