Hra Arc Raiders má od spuštění nejasnou mechaniku odměn za Expedice, které po dokončení resetují postupu Raidera a jeho strom dovedností výměnou za navýšení kapacity stashe a bonusové body do dovedností. Velká otázka pro hráče zní, kolik zdrojů je potřeba nashromáždit, aby se dosáhlo určitého počtu bonusových skill bodů — výpočet je údajně vázaný na hodnotu stashe při resetu, ale konkrétní prahy zůstávají neznámé.
Na Discordu komunitní manažerka Lily potvrdila jednu důležitou věc: hotovost v peněžence se do hodnoty stashe započítává. Lily odpověděla: „Yep! Skill points are rewarded based on stash + wallet at the time of the departure.“ To znamená, že místo hromadění hodnotných předmětů v úložišti lze část hodnoty akumulovat i prodejem a zvyšováním hotovostního stavu.
Přesto zůstává zásadní dotaz nezodpovězený: jak vysoký musí být zůstatek, aby hráč získal maximální množství bonusových bodů? Embark k tomu dosud neposkytl konkrétní čísla a ani vestavěné nápovědy ve hře prahy nespecifikují. Někteří hráči navrhují, že vývojáři mohou sbírat data o reálném chování hráčů a teprve podle toho nastavit rozumné křivky odměn a postupů, ale žádné oficiální potvrzení takového postupu neexistuje.
Oficiální vysvětlení Expedice, sdílené v Discordu při dotazech na servery a wipe, mnoho konkrétních údajů neobsahuje. Jeden z následných dotazů na Lily směřoval přímo k tomu, zda jsou k dispozici nějaké konkrétní čísla; odpověď zněla: „No numbers atm, skill points and stash space bonuses are permanent.“ Z dalších reakcí komunitních manažerů v diskuzním serveru nebyly zveřejněny další informace o velikosti odměn za stash či jednotlivých prazích pro skill body.
Hráčská komunita na potvrzení, že hotovost se počítá, reagovala výrazně — potvrzená informace mění strategii správy zásob, protože nyní lze bezpečněji přeměňovat loot na hotovost místo optimalizace hodnoty za slot. Kdy a zda vývojáři zveřejní přesné prahové hodnoty, zůstává nejasné.
