Moneta: klienti už dva dny bez přístupu do internetového bankovnictví

Moneta: klienti už dva dny bez přístupu do internetového bankovnictví

Zdroj obrázku: Dall-E

Moneta Bank čelí rozsáhlejšímu technickému problému, kvůli němuž se část klientů už dva dny nemůže přihlásit do internetového bankovnictví. Potíže začaly v pondělí večer a od té doby není běžný přístup do online služeb obnovený pro všechny uživatele.

Banka ve svém příspěvku na facebookové stránce uvedla: „Na odstranění chyby intenzivně pracujeme. Děkujeme za pochopení.“

Uživatelé v komentářích pod příspěvky provozovatele sdělují, že podobné výpadky u Monety zažili i dříve — konkrétně uvádějí problémy z 22. listopadu a také z konce září. Někteří klienti v diskuzích popisují, že přístup do internetového bankovnictví nefungoval od pondělních 22:30 (Pražského času).

V tuto chvíli není jasné, kdy přesně se podaří problém zcela odstranit. Moneta dosud neupřesnila, co výpadek způsobilo ani kdy budou služby plně obnovené pro všechny uživatele. Banka své klienty vyzývá k trpělivosti a uvádí, že na nápravě pracuje.

Někteří klienti své nespokojenosti dávají najevo v komentářích a sdílejí zkušenosti s případnými dřívějšími problémy. Informace o rozsahu výpadku, počtu postižených uživatelů nebo konkrétním technickém důvodu banka nezveřejnila.

Situace nadále probíhá a Moneta pokračuje v řešení technické závady. Klientům zůstává k dispozici i běžné kanály pro komunikaci s bankou, bankovní instituce ale zatím neposkytla časový odhad úplného obnovení všech on-line služeb.